لیوان یکبار مصرف کاغذی-چاپ اختصاصی

سبز کاپ تولید کننده ی ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ی ماشی آلات ساخت ظروف یکبار مصرف کاغذی

لیوان یکبار مصرف کاغذی-چاپ اختصاصی

سبز کاپ تولید کننده ی ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ی ماشی آلات ساخت ظروف یکبار مصرف کاغذی

لیوان یکبار مصرف کاغذی-چاپ اختصاصی

امروزه ما در دنیایی زندگی می کنیم که استفاده از لوازم پلاستیکی و نایلونی هر روز کاهش می یابد. ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در بیشتر مواقع جای خود را به ظروف یکبار مصرف کاغذی می دهند. یکی از دلایلی که استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی کاهش یافته است مضر بودن آن برای انسان و محیط می باشد. از این رو استفاده از وسایل کاغذی رواج یافته است. از مهمترین و پرکاربردترین ظروف کاغذی می توان به لیوان یکبار مصرف کاغذی اشاره نمود.

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

استفاده از لیوان کاغذی

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۶:۳۹ ب.ظ

 استفاده از لیوان کاغذی


ظروف یکبار مصرف

امروزه ظروف یکبار مصرف اصطلاحا به داد مردم رسیده، مخصوصا به داد افراد شاغل و پر مشغله.

وقتی مهمان دارید ،وقتی به مسافرت می روید،وقتی سرتان شلوغ است و فرصت شست و شو ندارید،وقتی ترس از آلودگی و بیماری دارید ظروف یکبار مصرف در دسترس ، مطمئن ، زیبا و با دوام به کمک شما می آیند.ظروف یکبار مصرف از نوع کاغذی محبوب ترین ظروف یکبار مصرف است. این روزها مدل‌های مختلف ظروف یکبار مصرف کاغذی کوچک و بزرگ  در سایزهای مختلف در بازار پیدا می‌شوند.

ظروف یکبار مصرف پلاستیکی: یکی از اشتباهاتی که انجام می‌شود،استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی است. ظروف یکبار مصرف پلاستیکی به هیچ وجه سالم نبوده و می تواند به سلامت افراد آسیب برساند.

 

لیوان کاغذی تبلیغاتی چیست؟

لیوان کاغذی، پر طرفدارترین ظروف یکبار مصرف است که دوام خوبی دارد و در برابر گرما و سرما مقاوم است. از آنجایی که لیوان پلاستیکی یکبار مصرف  در برابر مایعات داغ  تحمل چندانی ندارد، خیلی زود جای خود را به لیوان کاغذی داد. لیوان کاغذی برای نوشیدن نسکافه، دم‌نوش و سرو چای و آب جوش مناسب است و البته کیفیت تولید لیوان کاغذی و مراحل چسباندن آن بسیار حائز اهمیت است.

اغلب فروشگاه‌ها، شرکتها و اداره‌ها به دنبال سفارش لیوان کاغذی هستند تا توجه مخاطب خود را به شرکت خود جلب نمایند. لیوان کاغذی تبلیغاتی، یکی از محبوب ترین محصولات تبلیغاتی بشمار می رود و بسیار تاثیر گذار است.

 

خاص باشید,چون شما ارزشش را دارید.
سلامت زندگی کنید.

همین حالا برای تبلیغات برنامه ریزی کنید.
با ما تماس بگیرید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۳۹
هاجر خزایی

تبلیغات چشمگیر

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۶:۲۲ ب.ظ

تبلیغات چشمگیر


نوع کاغذ به کار رفته در چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی به گونه ای است که می توان طرح های تبلیغاتی سازمان،ارگان،شرکت و هر شغل و عنوانی را مطابق سلیقه و نیاز مشتری بر روی لیوان  چاپ کرد. لیوان کاغذی را میتوان با طرح های اختصاصی تبلیغاتی در اداره ها و سازمان های دولتی و خصوصی،شرکت ها و ... مورد استفاده قرار داد.لیوان کاغذی در برند سازی و تبلیغات برای افزایش فروش و معرفی خدمات کسب و کارها  بسیار موثر می باشد و بدون شک تبلیغاتی چشمگیر و تاثیر گذار خواهید داشت.

جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

http://sabzcup.com/Cms/General/DisplayPost?id=6015e1f4-f2cf-4794-97c2-44600b0f8041

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۲۲
هاجر خزایی

چرا باید تبلیغ کنیم؟

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۷:۱۹ ب.ظ

چرا باید تبلیغ کنیم؟

1.برای دیده شدن باید تبلیغ کنیم.

2.برای جذب مشتری باید تبلیغ کنیم.

3.تبلیغات مستمر و جلو زدن از رقبا

4.برای تاثیر گذاری روی خریداران باید تبلیغ کنیم.

5.تبلیغات بلند مدت و تاثیر آن بر مخاطب

6.برای فروش بیشتر باید تبلیغ کنیم.

7.برای دوام در کسب و کار باید تبلیغ کنیم.

8.برای حفظ تصویر مثبتی از محصول یا برند باید تبلیغ کنیم.

 

چگونه هدفمند و تاثیر گذار تبلیغ کنیم؟

تبلیغات این روزها یکی از ارکان جدایی ناپذیر هر کسب و کاری است.در بازار رقابتی این روز ها جلب توجه مشتری امری دشوار می باشد، کسب و کارها برای دستیابی به بازار کار خود مجبورند هزینه های زیادی را برای تبلیغات پرداخت کنند.

بدون شک مدیران از صرف هزینه در برنامه‌های تبلیغاتی دنبال خروجی‌های مطلوب هستند و از سوی دیگر منابعی که در اختیار بازاریاب‌ها و تیم‌های تبلیغات یک کسب و کار قرار دارد، محدود است. ضمن اینکه نمی‌توانیم بدون هدف کار کنیم و اگر نتوانیم به در‌ستی محتوای تبلیغاتی خود را به مخاطبان خود برسانیم، بدون شک تمام زحمات ما به هدر می رود  و باید منتظر شکست کسب و کارمان باشیم.

از سوی دیگر تبلیغات هدفمند مزایای بسیار زیادی دارد و اگر بتوانیم به درستی آن را پیاده‌سازی کنیم، می‌توانید سرعت پیشرفت ما را دوچندان کند. در نهایت افزایش نرخ تبدیل و بیشتر شدن مشتریان وفادار باعث می‌شود بتوانیم از رقبا پیشی بگیریم.

اهمیت تبلیغات در کسب و کار

    مشتریان یک محصول را تنها پس از کسب اطلاعات لازم  در مورد شرکت سازنده اش خرید می کنند. اگر محصولات تبلیغ نشوند، هیچ مشتری نمی داند چه محصولاتی در دسترس است و محصول را خریداری نخواهد کرد،‌(با خود می گویند این یک برند متفرقه است که هیج کجا درباره اش ندیدم و نشنیده ام) حتی اگر محصول برای آنها مفید باشد. تبلیغات به آنها کمک می کند تا بهترین محصولات را برای خود و خانواده شان پیدا کنند. وقتی مشتریان درباره ی محصولات اطلاع پیدا کنند، می توانند محصولات را مقایسه و خرید کنند تا پس از صرف پول، آنچه را که می خواهند دریافت کنند. بنابراین، تبلیغ برای مشتریان مهم است.

تبلیغات برای کسب و کارها  ازگذشته تا کنون امری ضروری بوده و هر روزه روشهای جدید و متفاوتی برای انجام آن پیشنهاد شده و اجرا می شود که البته دراین میان تبلیغات روی لیوان کاغذی یا لیوان کاغذی تبلیغاتی همچنان در صدر قرار دارد. و جزء تاثیر گذارترین و شیک ترین نوع تبلیغات است.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۹ ، ۱۹:۱۹
هاجر خزایی