لیوان یکبار مصرف کاغذی-چاپ اختصاصی

سبز کاپ تولید کننده ی ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ی ماشی آلات ساخت ظروف یکبار مصرف کاغذی

لیوان یکبار مصرف کاغذی-چاپ اختصاصی

سبز کاپ تولید کننده ی ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ی ماشی آلات ساخت ظروف یکبار مصرف کاغذی

لیوان یکبار مصرف کاغذی-چاپ اختصاصی

امروزه ما در دنیایی زندگی می کنیم که استفاده از لوازم پلاستیکی و نایلونی هر روز کاهش می یابد. ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در بیشتر مواقع جای خود را به ظروف یکبار مصرف کاغذی می دهند. یکی از دلایلی که استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی کاهش یافته است مضر بودن آن برای انسان و محیط می باشد. از این رو استفاده از وسایل کاغذی رواج یافته است. از مهمترین و پرکاربردترین ظروف کاغذی می توان به لیوان یکبار مصرف کاغذی اشاره نمود.

۳ مطلب در اسفند ۱۳۹۹ ثبت شده است

چطور محصول خود را تبلیغ کنیم؟

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۳۵ ب.ظ

چطور محصول خود را تبلیغ کنیم؟

با وجود فضای رقابتی که بین شرکت ها و صنعتهای مختلف است داشتن یک برند موفق و نمونه بیش از هر چیزی مورد توجه کارفرمایان است. هر شرکتی از استراتژی های خاص خود برای رسیدن به موفقیت استفاده می کند.
بنابرین کیفیت محصولات و خدمات برای داشتن یک برند خوب لازم است. برند نام یک محصول، خدمات، ایده و... را برای مصرف کنندگان تداعی میکند. برندی که بتواند نیاز مصرف کنندگان را برآورده کند یک برند موفق خواهد بود.
 

اگر محصول شما مزایا و کیفیت بیشتری نسبت به رقیبان دارد و قیمتش با قیمت رقبا یکسان است،پس شما یک محصول نمونه و برتر دارید.

 

کیفیت یک شعار نیست ,یک فرهنگ است

فرهنگ را به ارمغان آوردیم....

سبزکاپ ضامن سلامتی شماست.

 

لیوان کاغذی

شش راز موفقیت معرفی و عرضه‌ی محصول

عرضه‌ی یک محصول موفق، باعث ایجاد یک تغییر مثبت در حجم فروش شرکت ها می‌شود و این موضوع یکی از شانس‌های معدود شرکتها  برای افزایش میزان فروش شرکت به‌شمار می‌رود. این ۶ کلید موفقیت محصولات پرفروش بازار عبارتند از:

  1. تطبیق ویژگی‌های محصول با نیاز بازار؛
  2. توضیحات واضح و محل قرارگیری مناسب آن برروی محصول؛
  3. تعیین اهداف مشخص برای عرضه‌ی آن محصول؛
  4. سرمایه‌های بالقوه تبلیغاتی؛
  5. تحریک بخش تقاضای بازار برای آن محصول؛
  6. زمان‌بندی درست در عرضه‌ی محصول، به‌منظور فروش حداکثری.

 

اگر محصول شما مزایا و کیفیت بیشتری نسبت به رقیبان دارد و قیمتش با قیمت رقبا یکسان است،پس شما یک محصول نمونه و برتر دارید.

 

کیفیت یک شعار نیست ,یک فرهنگ است

فرهنگ را به ارمغان آوردیم....

سبزکاپ ضامن سلامتی شماست.

 سرمایه‌های بالقوه تبلیغاتی

با استفاده از سرمایه‌های بالقوه‌ی تبلیغاتی، شما سریع‌تر رشد می‌کنید، جامعه‌ی مشتریان خود را سریع‌تر بسط می‌دهید و سریع‌تر به درآمد می‌رسید نتایج زنده کسب و کار خود را بهتر درک میکنید.

لحظه‌ای را تصور کنید که کارمندان، دوستان، خانواده، مشتریان، شرکا، سرمایه‌گذاران، رسانه‌ها و سایر نهادهایی که با آنها در ارتباط هستید و در موفقیت عرضه‌ی محصول شما نقش دارند، درمورد محصول شما صحبت کنند؛ یک نفر با دو نفر صحبت می‌کند، آن دو نفر با چهار نفر دیگر و آن چهار نفر با هشت نفر و … . به‌همین‌صورت نام محصول شما دهان‌به‌دهان می‌چرخد و بدون صرف هزینه‌ای از جانب شما، موجب اعتبار آن می‌شود. پس برای این سرمایه‌های بالقوه‌ی خود دنبال فرصت مناسبی برای صحبت‌ باشید.

 

تبلیغات کلامی و لمسی قدرتی بیش از عرضه‌ی اولیه محصول دارد و باعث گسترش سریع آوازه‌ی محصول در بازار می‌شود که این موضوع کمک شایانی به بازاریابان شرکت می‌کند.

منظور از تبلیغات لمسی چیست؟آیا تبلیغاتی وجود دارد که بتوان آن را لمس کرد یا بهتر است بگوییم کسی دوست داشته باشد آن را لمس کند؟ لیوان کاغذی تبلیغاتی از بهترین نمونه های تبلیغات لمسی بشمار می رود که مخاطبان در هر کسب و کاری میتوانند از آن استفاده کنند و همه ی مخاطبان و مشتریانشان آن را در دست گرفته و هنگام نوشیدن به آن توجه می کنند.  اهرم تبلیغاتی شما می‌تواند شامل کارمندان و افراد شرکت خود، شرکا، آنالیزورهای صنعت، مدیران، رسانه‌ها باشند که هرازچندگاهی فقط از محصول شما در مقابل دیگران تعریف کنند. و حتی از نمونه تبلیغات لیوان کاغذی اختصاصی شما به دیگران تعریف کرده یا هدیه بدهند.

 

ادامه مطلب......

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ اسفند ۹۹ ، ۱۶:۳۵
هاجر خزایی

اپراتور دستگاه لیوان کاغذی

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۰۶:۲۱ ب.ظ

اپراتور دستگاه لیوان کاغذی

 برای کار با  دستگاه تولید لیوان کاغذی یک اپراتور دستگاه لیوان کاغذی نیاز است. وظیفه اپراتور دستگاه لیوان کاغذی تنها قرار دادن استروک لیوان کاغذی  در محل ورودی دستگاه لیوان کاغذی می باشد و بقیه ی مراحل مربوط به تولید لیوان کاغذی بصورت کاملا پیوسته و اتوماتیک توسط دستگاه لیوان کاغذی انجام میشود.


پس از به پایان رسیدن کار دستگاه تولید لیوان کاغذی تنها بسته بندی لیوان کاغذی در کارتن باقی می ماند. 

مراحل تولید لیوان کاغذی بسیار ساده میباشد به طوری که لازم نیست شما همه مراحل تولید لیوان کاغذی را خودتان انجام دهید.
هر دستگاه لیوان کاغذی توانایی ایجاد اشتغال 2 تا 3 نفر بصورت مستقیم دارد و با توجه به افزایش مصرف روز افزون لیوان کاغذی هر روز نیاز کشور به لیوان کاغذی بیشتر خواهد شد.
 
 دستگاه تولید لیوان کاغذی دستگاهی ساده ولی کارآمد میباشد، بیش از ده سال است که این دستگاه در ایران کاربرد دارد و هر روز مصرف لیوان کاغذی در کشور بیشتر میشود.

دستگاه لیوان کاغذی یک کارگاه زود بازده میباشد.
دستگاه لیوان کاغذی در فضایی کمتر از 30 متر قابلیت کار دارد. شما میتوانید با خرید دستگاه لیوان کاغذی یک شغل برای خود ایجاد کنید.

 امروزه در هر سوپرمارکت و در هر فروشگاهی، فروش لوازم یکبار مصرف بویژه لیوان کاغذی عرضه میگردد.
بنابراین خط تولید دستگاه لیوان کاغذی در بین خطوط تولید شاید ارزانترین و کوچکترین و زودبازده ترین خط تولید باشد.

 

سبزکاپ تولید کننده و وارد کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف کاغذی و دستگاه تولید لیوان کاغذی

لیوان کاغذی تبلیغاتی و لیوان کاغذی نمایشگاهی با چاپ اختصاصی هم اکنون در صدر سفارشات و تولیدات لیوان های کاغذی هستند.

جهت ارتباط با بخش فروش و اطلاع از محصولات و قیمت ها با ما تماس بگیرید.

کیفیت یک شعار نیست ,یک فرهنگ است.
فرهنگ را به ارمغان آوردیم....

سبزکاپ ضامن سلامتی شماست.

http://sabzcup.com

جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ اسفند ۹۹ ، ۱۸:۲۱
هاجر خزایی

کاربرد پلی اتیلن در ظروف کاغذی

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۰۵:۳۳ ب.ظ

کاربرد پلی اتیلن در ظروف کاغذی

پلی اتیلن PE در پروسه های تولید بسته بندی مواد غذایی بویژه مواد غذایی داغ بکار می رود.

پلی اتیلن که در تهیه ی کاغذ ظروف یکبار مصرف بکار می رود از لحاظ بهداشتی مزیت هایی دارد:

  • پلی اتیلن PEقابلیت بازیافت در محیط زیست را دارد و صدمه کمتری به بهداشت محیط میزند.
  • پلی اتیلن PE روی مواد غذایی تاثیر شیمیایی کمی دارد بهمین دلیل از نظر بهداشت شخصی کاملا قابل توجیه است.
  • پلی اتیلن PE سبب عدم انتقال رطوبت مایعات و نوشیدنی ها به سطح بیرونی لیوان کاغذی می شود.

گرماژ کاغذ استروک استفاده شده در تولید لیوان کاغذی از ۲۱۰ گرم تا ۲۳۰ گرم بوده که بنا به مقدار پوشش پلی اتیلن PE متفاوت است.

مزیت لیوان کاغذی نسبت به لیوان پلاستیکی بسیار زیاد است؛ بسیاری از مواقع لیوان پلاستیکی در مجاورت آب داغ مچاله شده و یا حتی آب میشود و یا حرارت لیوان پلاستیکی دست را می سوزاند.

از مزیت مهم لیوان کاغذی، تبلیغاتی بودن آن است  که می توان بر روی لیوان کاغذی طراحی و لوگوی شرکت خود را چاپ کرد که علاوه بر جنبه ی تبلیغاتی، بسیار شکیل تر و زیباتر بنظر می رسد.

 

 لیوان کاغذی تبلیغاتی و لیوان کاغذی نمایشگاهی با چاپ اختصاصی هم اکنون در صدر سفارشات و تولیدات لیوان های کاغذی هستند.

جهت ارتباط با بخش فروش و اطلاع از محصولات و قیمت ها با ما تماس بگیرید.

کیفیت یک شعار نیست ,یک فرهنگ است.
فرهنگ را به ارمغان آوردیم....

سبزکاپ ضامن سلامتی شماست.

http://sabzcup.com

جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ اسفند ۹۹ ، ۱۷:۳۳
هاجر خزایی