لیوان یکبار مصرف کاغذی-چاپ اختصاصی

سبز کاپ تولید کننده ی ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ی ماشی آلات ساخت ظروف یکبار مصرف کاغذی

لیوان یکبار مصرف کاغذی-چاپ اختصاصی

سبز کاپ تولید کننده ی ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ی ماشی آلات ساخت ظروف یکبار مصرف کاغذی

لیوان یکبار مصرف کاغذی-چاپ اختصاصی

امروزه ما در دنیایی زندگی می کنیم که استفاده از لوازم پلاستیکی و نایلونی هر روز کاهش می یابد. ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در بیشتر مواقع جای خود را به ظروف یکبار مصرف کاغذی می دهند. یکی از دلایلی که استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی کاهش یافته است مضر بودن آن برای انسان و محیط می باشد. از این رو استفاده از وسایل کاغذی رواج یافته است. از مهمترین و پرکاربردترین ظروف کاغذی می توان به لیوان یکبار مصرف کاغذی اشاره نمود.

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

کیفیت لیوان کاغذی

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۱۶ ب.ظ

 کیفیت لیوان کاغذی


کیفیت واقعاً چیست ؟

در برخی موارد ، کیفیت محصول به معنای دوام آن است و قابلیت اطمینان ، بعد مهم دیگری از کیفیت محصول است  از نظر بسیاری از مشتریان معیار اصلی کیفیت محصول است.

کیفیت محصولاتی نظیر یک تابلوی نقاشی ، فیلم یا حتی لباس عروس ، با میزان لذت زیباشناختی حاصل از آنها سر و کار دارد. البته ارزیابی کیفیت زیباشناختی محصول ، شدیداً برای افراد مختلف متفاوت است.

 هدف از توجه به کیفیت در تمامی سازمانها اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی رسیدن به رضایت مشتری است و به قولی این فرآیند باید از رضایت مشتری شروع شود و به رضایت مشتری هم ختم شود.

 آیا می دانستید ظروف یکبار مصرفی که در آنها آب، چای، قهوه و ... می نوشید چه نقشی در سلامتی شما دارد؟

آیا میدانستید ظروف کاغذی مانند لیوان کاغذی یکبار مصرف اگر در شرایط استاندارد تولید شوند در برابر حرارت آب جوش کاملا مقاوم هستند و هیچ گونه عارضه ای ندارند؟

شاید برای لیوان کاغذی که یک محصول یکبار مصرف است، کیفیت خیلی مهم به نظر نرسد. اما در واقع بسیار مهم و حیاتی است. لیوان کاغذی یکبار مصرف، برای صرف انواع نوشیدنی های گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد و اگر مواد اولیه استفاده شده در تولید آن مرغوب نباشد ، می تواند روی نوشیدنی تاثیر گذاشته و سلامتی را به خطر بیاندازد.

برای تولید لیوان کاغذی با کیفیت، علاوه بر داشتن مواد اولیه مرغوب، باید نیروی کار نیز شرایط سلامتی را داشته باشد و تولید لیوان کاغذی در محل بهداشتی انجام شود.

در خرید لیوان کاغذی توجه نموده و از تولید کنندگان معتبر خرید نمایید.

ارتباط کیفیت لیوان کاغذی،قیمت و رضایت مشتری در چیست؟

پاسخگو بودن:

ما در سبزکاپ همیشه پاسخگوی نیازهای مشتریان عزیز هستیم.با ما تماس بگیرید.

لیوان کاغذی 

 

قیمت:

متوازن بودن یا همخوانی کیفیت لیوان کاغذی با قیمت آن از مهم ترین مواردی است که در سبزکاپ به آن پرداخته می شود. و باید در مورد سطح کیفیت مورد نظر مشتری از لیوان کاغذی و قیمتی که حاضر به پرداخت آن برای لیوان کاغذی است، دقت لازم را اعمال نمود.

رضایت مشتری

بسیار واضح است که کیفیت لیوان کاغذی، قیمت و ارزش آن تاثیر کاملا مستقیمی بر میزان رضایت مشتری دارد و رضایت مشتری نیز یعنی وفاداری و بازگشت او در آینده!

آیا میدانستید بر روی لیوان های کاغذی میتوان چاپ دیجیتال انجام داد و حتی برای مصارف تبلیغاتی از آنها استفاده کرد؟

مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد: استفاده از ظروف پلاستیکی می تواند باعث ابتلا به بیماری های مختلفی همچون بی خوابی، خستگی و حتی ابتلا به سرطان شود .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۹ ، ۱۶:۱۶
هاجر خزایی

سبزکاپ یادآور سلامتی

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۰۰ ب.ظ
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۹ ، ۱۶:۰۰
هاجر خزایی

کاربرد لیوان کاغذی

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۵۵ ب.ظ

کاربرد لیوان کاغذی

با توجه به اهمیت ویژه سلامت و بهداشت و همچنین تنوع بالای لیوانهای کاغذی در سبزکاپ مفتخریم که یکی محصول ارزشمند و پر طرفدار را به مصرف کنندگان گرامی معرفی کنیم: لیوان کاغذی تبلیغاتی از جمله آیتم های تبلیغاتی است که این روزها در عرصه تبلیغات یا بهتر بگوییم تشریفات تبلیغاتی مورد توجه برندها و صاحبین محصول و خدمات قرار گرفته است.

لیوان کاغذی را میتوان در ادارات دولتی و خصوصی ، رستوران ها ، فست فود ها، بیمارستان ها،شرکت های تولید چای و نوشیدنی های سرد و گرم ، هیات های مذهبی و همینطور برای استفاده عادی در منزل با طرح های مناسب و تبلیغاتی به کار برد.

مزایای لیوان کاغذی یکبار مصرف نسبت به لیوان یکبار مصرف پلاستیکی

  • امکان چاپ طرح دلخواه روی لیوان کاغذی این محصول را متمایز میکند.
  • لیوان کاغذی پس از استفاده بهتر قابل بازیافت است و آسیب کمتری به محیط زیست می زند.
  • جلوگیری از نفوذ مایعات (از جمله چای داغ و یا قهوه ی داغ) به سطح خارجی لیوان کاغذی (با توجه به اینکه در لیوان های پلاستیکی به مراتب دیده شده بعد از ریختن نوشیدنی داغ لیوان پلاستیکی پاره شده یا حرارت باعث جمع شدن و سوزاندن دست می شود)
  • با ظهور نسل جدید لیوان های یکبار مصرف(نوع کاغذی)وزارت بهداشت ایران وسازمان محیط زیست ایران به دنبال وضع قوانینی هستند که استفاده از لیوان یکبار مصرف پلاستیکی را محدود کنند.

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۹ ، ۱۶:۵۵
هاجر خزایی

کاسه کاغذی

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۱ ب.ظ

کاسه کاغذی - کاسه بستنی

کاسه ی  کاغذی  در اصل در گروه لیوان های کاغذی قرار دارند. که نسبت به کاسه های پلاستیکی و کاسه های دیگر از سلامت بیشتری برخوردار میباشد. و بسیار مناسب جهت سرو بستنی در کافی شاپ ها و خلال سیب زمینی در فست فودها می باشد.چاپ به کار رفته در کاسه های کاغذی از مواد خوراکی میباشد و بی ضرر است.

سایز مناسب جهت سرو بستنی کاسه 180 سی سی بوده و بسته به سلیقه ی فروشندگان از سایزهای مختلف لیوان کاغذی میتوان استفاده نمود.

 

لیوان کاغذی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۹۹ ، ۱۲:۵۱
هاجر خزایی