لیوان یکبار مصرف کاغذی-چاپ اختصاصی

سبز کاپ تولید کننده ی ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ی ماشی آلات ساخت ظروف یکبار مصرف کاغذی

لیوان یکبار مصرف کاغذی-چاپ اختصاصی

سبز کاپ تولید کننده ی ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ی ماشی آلات ساخت ظروف یکبار مصرف کاغذی

لیوان یکبار مصرف کاغذی-چاپ اختصاصی

امروزه ما در دنیایی زندگی می کنیم که استفاده از لوازم پلاستیکی و نایلونی هر روز کاهش می یابد. ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در بیشتر مواقع جای خود را به ظروف یکبار مصرف کاغذی می دهند. یکی از دلایلی که استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی کاهش یافته است مضر بودن آن برای انسان و محیط می باشد. از این رو استفاده از وسایل کاغذی رواج یافته است. از مهمترین و پرکاربردترین ظروف کاغذی می توان به لیوان یکبار مصرف کاغذی اشاره نمود.

چطور محصول خود را تبلیغ کنیم؟

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۳۵ ب.ظ

چطور محصول خود را تبلیغ کنیم؟

با وجود فضای رقابتی که بین شرکت ها و صنعتهای مختلف است داشتن یک برند موفق و نمونه بیش از هر چیزی مورد توجه کارفرمایان است. هر شرکتی از استراتژی های خاص خود برای رسیدن به موفقیت استفاده می کند.
بنابرین کیفیت محصولات و خدمات برای داشتن یک برند خوب لازم است. برند نام یک محصول، خدمات، ایده و... را برای مصرف کنندگان تداعی میکند. برندی که بتواند نیاز مصرف کنندگان را برآورده کند یک برند موفق خواهد بود.
 

اگر محصول شما مزایا و کیفیت بیشتری نسبت به رقیبان دارد و قیمتش با قیمت رقبا یکسان است،پس شما یک محصول نمونه و برتر دارید.

 

کیفیت یک شعار نیست ,یک فرهنگ است

فرهنگ را به ارمغان آوردیم....

سبزکاپ ضامن سلامتی شماست.

 

لیوان کاغذی

شش راز موفقیت معرفی و عرضه‌ی محصول

عرضه‌ی یک محصول موفق، باعث ایجاد یک تغییر مثبت در حجم فروش شرکت ها می‌شود و این موضوع یکی از شانس‌های معدود شرکتها  برای افزایش میزان فروش شرکت به‌شمار می‌رود. این ۶ کلید موفقیت محصولات پرفروش بازار عبارتند از:

  1. تطبیق ویژگی‌های محصول با نیاز بازار؛
  2. توضیحات واضح و محل قرارگیری مناسب آن برروی محصول؛
  3. تعیین اهداف مشخص برای عرضه‌ی آن محصول؛
  4. سرمایه‌های بالقوه تبلیغاتی؛
  5. تحریک بخش تقاضای بازار برای آن محصول؛
  6. زمان‌بندی درست در عرضه‌ی محصول، به‌منظور فروش حداکثری.

 

اگر محصول شما مزایا و کیفیت بیشتری نسبت به رقیبان دارد و قیمتش با قیمت رقبا یکسان است،پس شما یک محصول نمونه و برتر دارید.

 

کیفیت یک شعار نیست ,یک فرهنگ است

فرهنگ را به ارمغان آوردیم....

سبزکاپ ضامن سلامتی شماست.

 سرمایه‌های بالقوه تبلیغاتی

با استفاده از سرمایه‌های بالقوه‌ی تبلیغاتی، شما سریع‌تر رشد می‌کنید، جامعه‌ی مشتریان خود را سریع‌تر بسط می‌دهید و سریع‌تر به درآمد می‌رسید نتایج زنده کسب و کار خود را بهتر درک میکنید.

لحظه‌ای را تصور کنید که کارمندان، دوستان، خانواده، مشتریان، شرکا، سرمایه‌گذاران، رسانه‌ها و سایر نهادهایی که با آنها در ارتباط هستید و در موفقیت عرضه‌ی محصول شما نقش دارند، درمورد محصول شما صحبت کنند؛ یک نفر با دو نفر صحبت می‌کند، آن دو نفر با چهار نفر دیگر و آن چهار نفر با هشت نفر و … . به‌همین‌صورت نام محصول شما دهان‌به‌دهان می‌چرخد و بدون صرف هزینه‌ای از جانب شما، موجب اعتبار آن می‌شود. پس برای این سرمایه‌های بالقوه‌ی خود دنبال فرصت مناسبی برای صحبت‌ باشید.

 

تبلیغات کلامی و لمسی قدرتی بیش از عرضه‌ی اولیه محصول دارد و باعث گسترش سریع آوازه‌ی محصول در بازار می‌شود که این موضوع کمک شایانی به بازاریابان شرکت می‌کند.

منظور از تبلیغات لمسی چیست؟آیا تبلیغاتی وجود دارد که بتوان آن را لمس کرد یا بهتر است بگوییم کسی دوست داشته باشد آن را لمس کند؟ لیوان کاغذی تبلیغاتی از بهترین نمونه های تبلیغات لمسی بشمار می رود که مخاطبان در هر کسب و کاری میتوانند از آن استفاده کنند و همه ی مخاطبان و مشتریانشان آن را در دست گرفته و هنگام نوشیدن به آن توجه می کنند.  اهرم تبلیغاتی شما می‌تواند شامل کارمندان و افراد شرکت خود، شرکا، آنالیزورهای صنعت، مدیران، رسانه‌ها باشند که هرازچندگاهی فقط از محصول شما در مقابل دیگران تعریف کنند. و حتی از نمونه تبلیغات لیوان کاغذی اختصاصی شما به دیگران تعریف کرده یا هدیه بدهند.

 

ادامه مطلب......

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی