لیوان یکبار مصرف کاغذی-چاپ اختصاصی

سبز کاپ تولید کننده ی ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ی ماشی آلات ساخت ظروف یکبار مصرف کاغذی

لیوان یکبار مصرف کاغذی-چاپ اختصاصی

سبز کاپ تولید کننده ی ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ی ماشی آلات ساخت ظروف یکبار مصرف کاغذی

لیوان یکبار مصرف کاغذی-چاپ اختصاصی

امروزه ما در دنیایی زندگی می کنیم که استفاده از لوازم پلاستیکی و نایلونی هر روز کاهش می یابد. ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در بیشتر مواقع جای خود را به ظروف یکبار مصرف کاغذی می دهند. یکی از دلایلی که استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی کاهش یافته است مضر بودن آن برای انسان و محیط می باشد. از این رو استفاده از وسایل کاغذی رواج یافته است. از مهمترین و پرکاربردترین ظروف کاغذی می توان به لیوان یکبار مصرف کاغذی اشاره نمود.

مراحل ساخت لیوان کاغذی تبلیغاتی

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۲۰ ب.ظ

مراحل ساخت لیوان کاغذی تبلیغاتی

در اولین مرحله باید کاغذ انتخابی برای چاپ برش داده شود. هرچقدر ضخامت کاغذ استفاده شده برای ساخت لیوان کاغذی تبلیغاتی بیشتر باشد، ماندگاری آن هم بالاتر می‌رود و برای مخاطبان جذابتر است. لیوان کاغذی و به خصوص لیوان کاغذی تبلیغاتی در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود: سایز کوچک، سایز متوسط و سایز بزرگ. برای ساخت هر سایز لیوان کاغذی، به یک دستگاه مجزا نیاز است و اینطور نیست که یک دستگاه، قالب‌های متنوعی برای چاپ سایزهای مختلف لیوان داشته باشد. بنابراین هزینه تولید لیوان کاغذی شاید کمی بالاتر از لیوان پلاستیکی باشد؛ اما به دلایل گفته شده، برای سلامتی مضر نیستند و انتخابی منطقی هستند.

لیوان کاغذی تبلیغاتی 

 

لیوان کاغذی تبلیغاتی چیست؟

لیوان کاغذی، محبوب ترین ظرف یکبار مصرف است که دوام نسبتا خوبی دارد و در برابر گرما مقاوم است. لیوان پلاستیکی یکبار مصرف قادر به تحمل گرمای مایع ریخته شده در آن نبود و خیلی زود جای خود را به لیوان کاغذی داد. لیوان کاغذی برای نوشیدن نسکافه، دم‌نوش و سرو چای و آب جوش مناسب است و در صورتی که در مرحله تولید محکم چسب خورده باشد، مایعات از آن نشت  نمی‌کنند.

 

اغلب فروشگاه‌ها، شرکتها و اداره‌ها به دنبال سفارش لیوان کاغذی هستند تا توجه مخاطب خود را به شرکت خود جلب نمایند. لیوان کاغذی تبلیغاتی، ترفند خوبی برای جلب توجه مشتری است.

کاربرد لیوان کاغذی تبلیغاتی چیست؟

  • آب‌خوری های عمومی که در مراکز شلوغ قرار دارند
  • پذیرایی از مسافران در رستوران های بین راهی در وسایل نقلیه مختلف
  • قابل استفاده در کافی شاپ‌ها و فست فودها برای صرف نوشیدنی‌‍‌های مختلف
  • پذیرایی در مراسم های پر جمعیت که هم سرعت و صرفه جویی بالا برود
  • جشن دفاعیه و سمینارهای دانشگاهی
  • لیوان کاغذی با سایز بزرگ برای فروش اسنک در سینماها و فروشگاه‌های مختلف
  • کاردستی های دانش آموزان که ممکن است در رده سنی مختلف از سمت مدرسه خواسته شود(از لیوان کاغذی های بازیافتی هم می توان استفاده کرد)
  • تبلیغات و جذب مشتری برای کسب و کار برند و نام تجاری(مهمترین روش تبلیغاتی)
  • اماکن مذهبی و مساجد
  • نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی
  • مطب و کلینیک های پزشکی
  • پیک نیک و مسافرت
  • سایر اماکن عمومی و غیر عمومی

 

لیوان کاغذی سبزکاپ

تولید اختصاصی لیوان کاغذی وبشقاب کاغذی قابل توجه ادارات وسازمانهای دولتی وخصوصی ، شرکتها ، فروشگاهها ، هتلها ورستورانها ، تالارهای پذیرایی وکلیه اماکن عمومی تولید اختصاصی لیوان کاغذی وبشقاب کاغذی با بهترین کیفیت چاپ با استفاده از رنگهای بهداشتی بدون بو کاغذ با گرماژ 218 هانچانگ کره جنوبی (سنگین ترین گرماژ در بین تولیدکنندگان لیوان کاغذی وبشقاب کاغذی کره ای ایران) بدون بو حتی پس از ریختن مواد داغ در آن طرح های متنوع و زیبا ، امکان طرح ، عکس ، آرم و لوگوی دلخواه خود را روی لیوان کاغذی وبشقاب کاغذی چاپ نمایید .

 

جهت ارتباط با بخش فروش و اطلاع از محصولات و قیمت ها با ما تماس بگیرید.

کیفیت یک شعار نیست ,یک فرهنگ است.
فرهنگ را به ارمغان آوردیم....

سبزکاپ ضامن سلامتی شماست.

http://sabzcup.com

جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی