لیوان یکبار مصرف کاغذی-چاپ اختصاصی

سبز کاپ تولید کننده ی ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ی ماشی آلات ساخت ظروف یکبار مصرف کاغذی

لیوان یکبار مصرف کاغذی-چاپ اختصاصی

سبز کاپ تولید کننده ی ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ی ماشی آلات ساخت ظروف یکبار مصرف کاغذی

لیوان یکبار مصرف کاغذی-چاپ اختصاصی

امروزه ما در دنیایی زندگی می کنیم که استفاده از لوازم پلاستیکی و نایلونی هر روز کاهش می یابد. ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در بیشتر مواقع جای خود را به ظروف یکبار مصرف کاغذی می دهند. یکی از دلایلی که استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی کاهش یافته است مضر بودن آن برای انسان و محیط می باشد. از این رو استفاده از وسایل کاغذی رواج یافته است. از مهمترین و پرکاربردترین ظروف کاغذی می توان به لیوان یکبار مصرف کاغذی اشاره نمود.

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

قیمت لیوان کاغذی تبلیغاتی و عمومی

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۰۴ ب.ظ

گروه تولیدی صنعتی سبزکاپ تولید کننده ی لیوان کاغذی تبلیغاتی و نمایشگاهی در سایز و طرح های متنوع

طراحی لیوان کاغذی اختصاصی با آرم ، لوگو و طرح شما صورت میگیرد.

لیست قیمت لیوان کاغذی به شرح زیر می باشد:

جهت اطلاع از سایر قیمت ها با جناب مهندس اسدی تماس بگیرید.

09123038918

09351773099

لیوان کاغذی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۰۴
هاجر خزایی

لیوان کاغذی  در طبیعت

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۲۸ ب.ظ

امروزه بزرگ‌ترین مشکل محیط زیست، زباله های رها شدن در طبیعت است. افزایش جمعیت شهرها، رفت‌وآمد انسان در طبیعت و بزرگ شدن شهرها، موجب آلودگی محیط زیست می‌شود.
انسان به دلیل بی توجهی، محیط زیست را به بدترین شکل آلوده می‌کند و اگر خیلی زود برای پاکیزگی آن تلاش نکند آیندگان با مشکل روبه‌رو می‌شوند.
برای حفظ محیط زیست، تلاش همه‌ی مردم لازم است. باید به مردم، آموزش‌های صحیح بدهیم تا به جای آلوده کردن و زشت کردن طبیعت، روحیه‌ی مشارکت برای حفظ محیط ‌زیست در آنان ایجاد شود.پس بیاییم برای پاکیزگی محیط زیست ، بکوشیم و از آن به درستی استفاده کنیم.

لیوان کاغذی در طبیعت

استفاده از ظروف یکبار مصرف کاغذی از جمله لیوان کاغذی که قابل بازیافت هستند، لیوان کاغذی پس از مصرف ،مجدد وارد چرخه بازیافت می شود و برای محیط زیست دردسر زا نمی باشد

لیوان های کاغذی دارای فواید بسیاری هستند که یکی از آنها قابلیت بازیافت آنها می باشد.

لیوان کاغذی را از گروه تولیدی لیوان کاغذی سبزکاپ بخواهید.

09123038918

09332771840

http://sabzcup.com/Cms/General/DisplayPost?id=c93b1db3-84f1-4844-85d0-febc6b999176

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۲۸
هاجر خزایی

چاپ لیوان کاغذی اختصاصی

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۵۶ ب.ظ

لیوان کاغذی تبلیغاتی

تبلیغ کنید تا دیده شوید.همه ی صاحبان کسب و کار می دانند بدون تبلیغ ، حتی بهترین ها دیده نخواهند شد.

تبلیغ یک نیاز الزامی ست. تجارت ، بازاریابی و بازارسازی یکی از موثرترین ابزارهای تبلیغات است. یک سری از روش های تبلیغات قدیمی شده و کمتر مورد توجه مخاطبان قرار میگیرد و سوال اینجاست چه روش تبلیغاتی موثرتر است؟ روش های معروف و مرسوم مانند بیلبورد ، تیزر تبلیغاتی تلویزیونی و رادیویی ، هدایای تبلیغاتی ،شبکه های اجتماعی و ....

خوب حالا یک مسئله ی دیگر مطرح است : دیده شدن یعنی چه؟

در تبلیغات موثر دیده شدن مهم است.گاهی تبلیغ میکنیم و با هزینه های هنگفت بهترین طرح ها و زیباترین ها را سفارش میدهیم.اما پس از تبلیغات تعداد کمی ما را می بینند و این دیده شدن ماندگاری کمی دارد و حتی بعد از چند روز دیگر دیده نمی شویم و به دست فراموشی سپرده می شویم.تبلیغات ماندگار و موثر با چاپ لیوان اختصاصی حرفه ی شما امکان پذیر است .لیوان کاغذدی تبلیغاتی یا لیوان کاغذی اختصاصی با توجه به طرح و سفارش مشتری و با استفاده از آرم ، لوگو وعلائم تجاری ،شغلی شما طراحی خواهد شد. سبزکاپ با افتخار خدمات چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی را برای مشتریان گرامی اجرا کرده و با کیفیت ترین محصول را تحویل می دهد.برای سفارش محصول مورد نظر با ما تماس بگیرید.

لیوان کاغذی تبلیغاتی

تبریک ویژه به مشتریان چاپ با تیراژبالا،برای شما عزیزان قیمت ها در تیراژهای بالاتر تخفیف خواهد داشت.جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید.

تبریک ویژه به همکاران محترم در حوزه چاپ و تبلیغات،برای شما عزیزان قیمت های همکاری منظور خواهد شد با ما در تماس باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۵۶
هاجر خزایی

لیوان کاغذی اختصاصی

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۲۸ ب.ظ

لیوان کاغذی اختصاصی

همه ما بارها از لیوان یکبار مصرف کاغذی، ماگ و لیوان کاغذی تبلیغاتی استفاده کرده ایم. چای و قهوه از پر طرفدارترین نوشیدنی ها در جهان هستند و در کشور عزیزمان ایران نوشیدن چای قسمتی جدا نشدنی از زندگی و فرهنگ ما را تشکیل داده است.

لیوان کاغذی تبلیغاتی در اشکال، طرح ها و جنس های بسیار متنوعی همچون لیوان پلاستیکی، لیوان سرامیکی، لیوان شیشه ای، لیوان چینی، لیوان یکبار مصرف کاغذی، لیوان فلزی و ماگ وجود دارند و در هر مکانی دیده می شوند.

برای تبلیغ برند، لوگو، شعار و محصول خود چه جایی بهتر از لیوان کاغذی تبلیغاتی سراغ دارید؟ تنوع بسیار بالا در طرح ها و رنگ بندی ها و همچنین فضای بسیار مناسب و عالی جهت چاپ لیوان تبلیغاتی این امکان را به ما می دهد تا از طرح ها و ایده های خلاقانه برای ایجاد یک هدیه تبلیغاتی مفید و خلاقانه و تأثیرگذار استفاده نماییم.

از طرفی لیوان کاغذی تبلیغاتی همیشه مورد استفاده مخاطبین می باشد. بنابراین به راحتی و با میل و اشتیاق از طرف آن ها پذیرفته و مورد استفاده قرار می گیرند. طبیعتا تبلیغ ما هم به سادگی در مکان های مورد نظر راه یافته و میزان عملکرد و تأثیرگذاری این هدیه تبلیغاتی را بالا می برد.

انواع مختلفی از چاپ و حک را می توان بر روی انواع لیوان کاغذی تبلیغاتی انجام داد. برای لیوان های پلاستیکی، شیشه ای و چینی، روی چوب، پلکسی و تندیس، سنگ و کاشی و سرامیک، روی مقوا و کاغذ، مواد پلاستیکی و … از چاپ تامپو استفاده می شود. چاپ تامپو فضای چاپ کوچکی را با رنگ های تفکیکی و جدا از هم و یا به صورت تک رنگ ایجاد می نماید.

برای چاپ لیوان تبلیغاتی با طرح های بزرگتر و چند رنگ مثل چاپ تصاویر می توان از چاپ انتقالی سابلیمیشن بر روی لیوان سابلیمیشن (لیوان سرامیکی با پوششی مخصوص برای جذب و انتقال حرارت) استفاده کرد.

امکان چاپ عکس و تصویر به صورت تمام رنگی وجود دارد که در صورت استفاده از طراحی مناسب و زیبا میزان تأثیرگذاری و جذابیت تبلیغات شما را صد چندان می نماید. برای تبلیغ روی لیوان های فلزی و ماگ نیز از سیستم حک لیزر می توان سود جست.

شاید بپرسید که استفاده از کدام لیوان به عنوان هدیه تبلیغاتی بهتر است؟

در ابتدای کار باید مشخص کنیم که بودجه مورد نظر برای هر هدیه تبلیغاتی چقدر است؟

و همچنین تبلیغات به چه منظور و برای چه زمانی قرار است که کارایی داشته باشد؟

مشخص است که لیوان کاغذی تبلیغاتی ارزان تر است. همچنین امکان چاپ سراسری بر روی آن به صورت چاپ افست وجود داردچاپ لیوان کاغذی ابتدا بر روی مقوای مسطح انجام شده و پس از قالب زدن و برش به وسیله ماشین آلات ظروف یکبار مصرف ساخته می شود. بنابراین بهتر است از لیوان کاغذی تبلیغاتی در تیراژهای بالا و در مراسم و همایش ها و رویدادهای اجتماعی استفاده کرد. طبیعتا این هدیه یک بار مصرف بوده و عمر تبلیغی بسیار کوتاهی دارد.

ادامه مطلب:

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۲۸
هاجر خزایی

جنس ظروف کاغذی

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۴۵ ب.ظ

جنس ظروف کاغذی

کاغذی که جهت تولید ظروف کاغذی استفاده می شود نوع خاصی از کاغذ است که پوششی از پلی اتیلن آن را در برابر مایعات داغ مقاوم کرده است . همچنین پوشش پلی اتیلن که در تولید ظروف کاغذی بکار می رود نفوذ پذیری مایعات را به سطح خارجی ظرف و تاثیر شیمیایی بر مایع داخلی ظرف را به حداقل می رساند و بازیافت ظروف کاغذی را در طبیعت سرعت می دهد.

مزایای ظروف یکبار مصرف کاغذی

مقاوم در برابر نفوذ مایعات از پوشش داخلی ظروف کاغذی

مقاوم در برابر حرارت ناشی از مایعات داغ داخل ظروف کاغذی

قابلیت بازیافت و تجزیه پذیری ظروف کاغذی در طبیعت

قابلیت چاپ انواع طرح های تبلیغاتی بر روی ظروف کاغذی

قیمت مناسب آن نسبت به ظروف یکبار مصرف گیاهی

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۴۵
هاجر خزایی

چاپ لیوان اختصاصی

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۲۶ ب.ظ

آیا می خواهید لیوان یکبار مصرف کاغذی شما دارای طرح های زیبا با سلیقه ی شما باشد؟

آیا مایلید که آرم و لوگوی شرکت شما بر روی لیوان کاغذی تبلیغاتی قرار گیرد؟

آیا می خواهید در نمایشگاه های بین المللی شرکت نمایید؟

ما همه این کارها را برای شما آسان می نماییم

چاپ طرح شما با سلیقه و نظر شما و با در نظر گرفتن موارد دلخواه شما

چه طرحی و چه رنگی و چه ترکیب رنگی را می پسندید؟

گروه تولیدی سبزکاپ در زمینه تولید لیوان کاغذی در اندازه ها و طرح های متفاوت با توجه به نوع سلیقه شما و در نظر گرفتن مواردی که شما می خواهید می تواند نیاز شما عزیزان را بر طرف نماید. چنانچه مایل به سفارش محصول به ما می باشید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

همچنین سبزکاپ در زمینه تولید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف و واردات و فروش ماشین آلات و تأمین قطعات دستگاه های مورد نیاز برای تولید لیوان کاغذی آماده ارائه خدمات به تولیدکنندگان می باشد.

لیوان کاغذی تبلیغاتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۲۶
هاجر خزایی